برنامه ریزی یونیت ایربگ

برنامه ریزی یونیت ایربگ

برنامه ریزی یونیت ایربگ

 

چه زمانی نیاز به برنامه ریزی یونیت ایربگ داریم؟

برنامه ریزی یونیت ایربگ

مشکلات بعد از تصادف و باز شدن ایربگ خودرو و یا باز نشدن ایربگ شامل روشن شدن چراغ ایربگ در پشت آمپر و ثبت خطای تصادف در یونیت ایربگ می باشد.
این مشکل در حالی رخ می دهد که برنامه ایپرام یونیت ایربگ بر اثر تصادف خراب شده در چنین حالت هایی یا باید یونیت ایربگ تعویض گردد و یا در صورت امکان برنامه ریزی یونیت ایربگ را با کالیبره خود انجام می دهیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

نحوه برنامه ریزی یونیت ایربگ

ایسیو های ایربگ کلا دو مدل می باشد

  • دارای حافظه خارجی( شامل یک آیسی ایپرام می باشد که اصولا با پکیج TSSOP-8 بوده و با آدابتور مخصوص خود بر روی زیف پروگرامر خوانده و برنامه ریزی می شود)
  • داری حافظه داخلی(شامل یک عدد آیسی میکرو می باشد که در صورت قفل نبودن میکرو با روش جیتگ ناحیه ایپرام قابل برنامه ریزی می باشد)

بعد از آشنایی با برنامه ریزی یونیت نوبت به تشخیص نوع یونیت و کالیبره یونیت می باشد که با دو روش قابل شناسایی هست

  • با وارد شدن به برنامه ایربگ با دیاگ عیب یاب در قسمت شناسایی نوع برنامه و کالیبره آن دقیق نوشته شده است
  • در اکثر یونیت ها اسم خودرو و شماره کالیبره ی برنامه داخل یونیت بر روی یونیت نوشته شده است

 

 

 

جهت خرید دامپ های ایربگ های ایرانی کلیک کنید

آشنایی با ایربگ و نحوه عملکرد آن در خودرو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انژکتورچی وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید